Zpět na výsledky
Varianty produktu
Rychlý nákup

Filtek Easy Match Universal (kompule)

Výrobce:3M

Univerzální výplňový systém 3M™ Filtek™ Easy Match je navržen tak, aby ve většině případů snadno a intuitivně dosáhl vynikajícího odstínu odpovídající přirozené barvě zubu. Odstíny klasické barevné škály VITA jsou pokryty pouze třemi barvami Bright, Natural a Warm.
Odstín Natural je použitelný ve většině případů, pro specifické případy jsou určeny doplňkové odstíny Bright a Warm. Výběr odstínu je intuitivní, bez použití opakeru.
Hlavní výhody:
•Jednoduchý pracovní postup s jedním odstínem
•Efektivní systém postavený na klinicky ověřené nanotechnologii
• Rychlý a intuitivní výběr odstínu pro přední i zadní úsek
•Zjednodušený inventář menšího množství odstínů
•Není potřeba žádný opaker
•Pohodlná manipulace
•Vhodné pro nahřívačky kompozit (do70°C)

Získejte výhodnější ceny na produkty Stačí se zaregistrovat

Varianty produktu

Produktové číslo
9056512 6310B
Vaše ceny / ks
Dostupnost
Skladem 4 ks
dodání 6. 5. 2025
Počet ks
Cena celkem
-
Produktové číslo
9056516 6310K
Vaše ceny / ks
Dostupnost
Na objednání
Počet ks
Cena celkem
-
Produktové číslo
9056513 6310N
Vaše ceny / ks
Dostupnost
Skladem > 5 ks
dodání 6. 5. 2025
Počet ks
Cena celkem
-
Produktové číslo
9056515 6310
Vaše ceny / ks
Dostupnost
Na objednání
Počet ks
Cena celkem
-
Produktové číslo
9056514 6310W
Vaše ceny / ks
Dostupnost
Skladem 5 ks
dodání 6. 5. 2025
Počet ks
Cena celkem
-
Cena za vše:
Dostupnost: TODO
Počet ks celkem:

Proč bez registrace nezobrazujeme ceny?

Chceme vám nabídnout co nejlepší cenu na trhu. Už při malých odběrech se dá u nás dostat na lepší než ceníkové ceny, které běžně najdete na eshopech. Při registraci zjistíme údaje, které nám pomohou vám nabídnout individuální ceny.

Odborník

Určeno odborným pracovníkům ve zdravotnictví

Tyto stránky a na nich dále obsažené informace jsou určeny odborným pracovníkům ve zdravotnictví a nejsou určeny široké – laické - veřejnosti.

Pokračováním v používání těchto stránek potvrzujete, že jste odborníkem ve smyslu §2a zákona č. 40/1995 Sb., o regulaci reklamy, ve znění pozdějších předpisů, a že jste si vědom(a) rizik, která jsou spojena s tím, že se seznámíte s informacemi takto určenými pro případ, že odborníkem nejste.