Zpět na výsledky
Varianty produktu
Rychlý nákup

MTA - Biosealery

Nejprodávanější

Výrobce: Avalon Biomed
Výrobce: DiaDent
Výrobci:

NeoSEALER Flo

Biosealer ve stříkačce.

Well-Root biokeramický sealer

Kalcium-silikátový sealer ve stříkačce.

Dia-Root Bio Sealer

Biokeramický sealer na bázi MTA

NeoPUTTY

Biomateriál Putty ve stříkačce.

Harvard BioCal-CAP

Bioaktivní, světlem tuhnoucí MTA modifikované pryskyřicí. Uvolňuje vápník, vysoké pH. Tuhne světlem 20 vteřin. Balení 1g stříkačka a 12 koncovek.

Biodentine

Bioaktivní dentinová náhrada.

MTA Angelus

MTA v prášku + tekutina

MTA+

MTA v prášku + tekutina

Bio MTA+

Bioaktivní MTA s katalyzátorem vápníku v tekutině

NeoMTA 2

MTA prášek + gel. Lze mixovat jako sealer nebo putty.
Novinka

MTA vpt

MTA vpt – biomateriál pro zachování vitality zubní dřeně vhodný pro každodenní použití.

BioRoot RCS

Bioaktivní sealer pro definitivní kořenové výplně. Balení prášek 15g a 35 pipet á 0,2ml tekutiny.

Medcem Pure Portland Cement

Čisté MTA bez aditiv.

Medcem MTA radioopaque prášek 7g

MTA prášek 7g, RTG kontrastní

PD MTA White 4 x 140 mg + 3ml H2O

Endo-Eze MTA Flow white kit

Flow MTA prášek a proprietární gelové médium.

Biodentine XP

Nový Biodentine XP v kartuších.

Biodentine XP 200 10 kartuší

osvědčený materiál v novém balení. Obsahuje 10 kartuší, obsah 468mg prášku a 133 µl tekutiny v jedné kartuši . Množství v kartuši je vhodné pro překrytí pulpy, malé výplně a některé endodontické indikace.

MTA Fillapex 30g

Sealer s přídavkem MTA.

Biodentine XP 500 10 kartuší

Osvědčený materiál v novém balení. Obsahuje 10 kartuší, obsah 700mg prášku = původní obsah kapslí a 190µl tekutiny. Množství v kartuši je vhodné při použití jako bulk fill v hlubokých kavitách nebo při ošetření více zubů
20 z 27 produktů
Odborník

Určeno odborným pracovníkům ve zdravotnictví

Tyto stránky a na nich dále obsažené informace jsou určeny odborným pracovníkům ve zdravotnictví a nejsou určeny široké – laické - veřejnosti.

Pokračováním v používání těchto stránek potvrzujete, že jste odborníkem ve smyslu §2a zákona č. 40/1995 Sb., o regulaci reklamy, ve znění pozdějších předpisů, a že jste si vědom(a) rizik, která jsou spojena s tím, že se seznámíte s informacemi takto určenými pro případ, že odborníkem nejste.