Zpět na výsledky
Varianty produktu
Rychlý nákup

Vícesložkové

Nejprodávanější

Výrobci:
Tip

Optibond FL

Kerr - Světlem tuhnoucí, z 48% plněný adhezivní systém pro dentin/sklovinu s uvolňováním fluoridů, jednoduchým zpracováním, bez nutnosti míchání, nutné jen jednou zpolymerizovat, vhodný pro všechny kompozitní materiály.

Clearfil SE Bond 2

Samoleptací světlem tuhnoucí univerzální adhezivum.

Clearfil SE Bond

Univerzální světlem tuhnoucí adhezivní systém skládající se ze samoleptacího primeru a bondu. Primer na bázi vody umožňuje simultánní leptání skloviny a dentinu v jednom kroku. Patentovaný MDP monomer pomáhá eliminovat pooperační citlivost.

Clearfil SE Protect

Dvoukrokový samoleptací adhezivní systém s antibateriálním účinkem.

G2-BOND Universal

Univerzální 2-složkový bond pro spolehlivé výsledky v režimech leptání self-etch a etch-and-rinse.

Adper Scotchbond Multi-Purpose

Dvousložkový dentální adhezivní systém. Tradiční adhezivum typu „total-etch“.

Multilink Primer

Samovytvrzovací dvousložkový primer pro fixační cement Multilink. Odpadá nutnost postupu dle techniky Total Etch, protože namíchaný primer je samoleptací. Fixační cement má krémovou konzistenci, která se pohodlně zpracovává. Pro

Syntac

Ivoclar Vivadent - Adhezivum pro vazbu mezi zubem a kompozitem.

Universal Bond

Univerzální dvousložkový samotuhnoucí adhezivní systém, kompatibilní se všemi leptacími technikami.

Clearfil DC Activator 4ml

Aktivátor duálního tuhnutí

Futurabond DC

VOCO - Duálně tuhnoucí dvousložkový samoleptací dentinosklovinový bond zesílený nanoplnivy.

Futurabond NR

VOCO - Dvousložkový světlem tuhnoucí samoleptací dentinosklovinový bond zesílený nanoplnivy.

Optibond eXTRa Universal

Dvousložkové univerzální adhezivum.
13 z 13 produktů
Odborník

Určeno odborným pracovníkům ve zdravotnictví

Tyto stránky a na nich dále obsažené informace jsou určeny odborným pracovníkům ve zdravotnictví a nejsou určeny široké – laické - veřejnosti.

Pokračováním v používání těchto stránek potvrzujete, že jste odborníkem ve smyslu §2a zákona č. 40/1995 Sb., o regulaci reklamy, ve znění pozdějších předpisů, a že jste si vědom(a) rizik, která jsou spojena s tím, že se seznámíte s informacemi takto určenými pro případ, že odborníkem nejste.