Zpět na výsledky
Varianty produktu
Rychlý nákup

Polymerační lampy

Nejprodávanější

Výrobce: Ivoclar Vivadent
Výrobce: 3M / Solventum
Výrobci:

Lampa Bluephase PowerCure

Vysoce výkonná polymerační lampa s patentovaným inteligentním osobním asistentem Polyvision, automaticky detekuje pohyb při vytvrzování.
Akce

Elipar DeepCure-L (plast)

Polymerační LED lampa, Intenzita 1480 mW/cm2.

M+W Superlite Color Pen

Bezdrátová polymerační LED lampa s intenzitou světla až 1 100 mW / cm2.

Bluephase G4/ PowerCure - náhradní baterie

Náhradní baterie pro lampu Bluephase G4 / PowerCure.

VALO GRAND

Polymerační LED lampa se speciálními 4 LED diodami v širokém spektru vlnových délek (395 - 480 nm).
Akce

VALO X

Polymerační lampa jedinečné konstrukce z jediného kusu je extrémně odolná a lehká, vysoce odolná proti mechanickému poškození, štíhlý ergonomický tvar umožňuje přístup do všech míst.

VALO / VALO GRAND dobíjecí baterie 2ks

Náhradní dobíjecí baterie pro polymerační lampu Valo / Valo Grand.

M+W Superlite Power Pen

Bezdrátová polymerační LED, intenzita až 1 100nW/cm2.

M+W Superlite 1300 polymerační lampa

Bezdrátová polymerační LED lampa s intenzitou světla až 1300 mW / cm2.

Bluephase G4 - návleky 100ks

Ochrané návleky na lampu Bluephase G4

SmartLite ochr.návleky 300ks

Ochranné návleky k bezdrátové polymerační lampě SmartLite PS.

SmartLite Pro - ochr.návleky 100ks

Ochranné návleky k bezdrátové polymerační lampě SmartLite Pro.

Bluephase Style - návleky 50ks

Ochranné návleky na lampu Bluephase Style.

M+W Světlovod 8mm pro Superlite 1300/Power Pen

Speciální příslušenství pro M+W Superlite 1300 / Power Pen - světlovod 8 mm

Elipar DeepCure /S10 oční stínítko oranžové

Oranžové plastové oční stínítko k polymerační lampě Elipar DeepCure / S10.
20 z 79 produktů
Odborník

Určeno odborným pracovníkům ve zdravotnictví

Tyto stránky a na nich dále obsažené informace jsou určeny odborným pracovníkům ve zdravotnictví a nejsou určeny široké – laické - veřejnosti.

Pokračováním v používání těchto stránek potvrzujete, že jste odborníkem ve smyslu §2a zákona č. 40/1995 Sb., o regulaci reklamy, ve znění pozdějších předpisů, a že jste si vědom(a) rizik, která jsou spojena s tím, že se seznámíte s informacemi takto určenými pro případ, že odborníkem nejste.